Google oglasi – plaćeni internet oglasi

google oglasi google adwordsGoogle oglasi se često koriste kako bi se web sajt što pre našao na prvoj strani Google-a. Ukoliko već koristite Google oglase za promovisanje Vašeg biznisa mi ćemo Vam pomoći da budžet koji imate bude najbolje iskorišten. Ukoliko Vam je ovaj način reklamiranja na internetu nepoznat, za Vas ćemo kreirati i održavati kampanju preko Google oglasa, Google oglasi će pomoći Vašim klijentima da Vas lakše pronađu tako što ćete izlaziti prvi na Google-u.

Kako Google oglasi pomažu?

PPC (Pay Per Click) ili plaćanje po kliku je jedan od najefektivnijih načina da se Vaši targetirani klijenti nađu na Vašem sajtu. Vi birate gde, kada i kako želite da Vaši potencijalni klijenti vide Vaše oglase. Na nama je da izradimo kampanju koja će doneti posete koje su Vam neophodne kako biste povećali Vašu zaradu.

Google oglasi – Think Smart proces

Naš glavni cilj je da svojim klijentima pomognemo da povećaju zaradu. Svakoj izradi kampanje pristupamo ozbiljno, profesionalno i predano. Bez obzira na to koliki je iznos Vašeg budžeta, mi ćemo u skladu sa njim razviti strategiju , koja će doneti maksimalne rezultate, a Vi ćete biti više nego zadovoljni kada telefon počne da zvoni.

Optimizacija web sajta pre izrade Google oglasa

Prvo što ćemo uraditi je  optimizacija Vašeg web sajt za pretraživače. Kako  bi se Google oglasi što bolje rangirali neophodno je da budu kvalitetno urađeni, druga stavka koja nije manje bitna je da ćemo na ovaj način smanjiti cenu po kojoj plaćate klik. Nakon analize Vašeg sajta, savetovaćemo Vas šta je potrebno uraditi da bi se Vaš web sajt optimizovao za pretraživače.

Analiza ključnih reči

Bitno nam je da znamo minimum 10 reči koje su relevantne za Vaš biznis, naziv usluge, proizvoda ili izraz preko koga želite da Vas neko pronađe. Nakon što utvrdimo koje su reči bitne za Vas, izvršićemo istraživanje kako bismo proverili da li te reči ljudi zaista  traže i daćemo Vam predlog za iznos budžeta kampanje i okvirno tumačenje koliko poseta možete očekivati. Ukoliko imate fiksni budžet, mi ćemo predložiti kako da ga najbolje iskoristite i za koje ključne reči.

Utvrđivanje ciljeva Google oglasa

U sledećoj fazi potrebno je da u razgovoru i saradnji  sa Vama  razmotrimo Vaše ciljeve. Bitno nam je da znamo šta je to što Vi želite, da li Vam je potrebno više poziva, da li želite da više ljudi sazna šta Vi radite, da li želite da prodajete usluge i proizvode direktno, da li je Vaše tržište lokalno, nacionalno ili internacionalno. Nakon utvrđivanja ciljeva krećemo u planiranje kampanje za Vaše plaćene Google oglase.

Kontaktirajte nas danas i započnite oglašavanje na Google oglasima.

Top